söndag 28 augusti 2011

Antal såg sin dubbelgångare

HK Extra-tränaren (heja!) Stefan Antal och Tobbe Johansson var på Partille Cup i somras. Där hände något som Antal inte hade räknat med skulle hända. Antal berättar:

- Det var slutspelsdag. Jag och Tobbe knallar på Heden för att leta rätt på planen där IFK F-95 ska spela. Helt plötsligt ser jag denna look-a-like på mig själv 10 meter framför. Jag frågar Tobbe varför jag är 10 meter framför oss och Tobbe brister ut i ett asgarv.

Men historien tog inte slut där.

- Vi knallar vidare efter att ha skrattat någon minut. Hittar rätt plan, jag ställer fram stolen och slår mig ner på kortsidan. Jag är redo för match. Ett par minuter in i matchen tittar jag upp snett bakom mig och ser att människan har ställt sig bredvid mig för att kolla på samma match!

Ja, det låter ju otroligt och sen gav Antal kameran till Tobbe.

- Tobbe, du måste ta ett foto!


Antal och sin danske look-a-like som också gillar handboll.

- Det visade sig vara en dansk ledare som var där för att kolla på samma match som oss. Hans lag skulle nämligen möta segraren i slutspelsmatchen som IFK-tjejerna spelade, avslutade Antal.

Ja, världen är bra liten många gånger...

1 kommentar:

Jesper G sa...

Den är riktigt bra!