tisdag 26 oktober 2010

Jag kan fotografera också...

...så ni vet. Pelle, nu får du skryta om nåt, om du vill alltså så inte jag framstår som helt slut - som en servett riven itu! Kände att jag behövde förmedla till er alla om all den magi som jag besitter. Hoppas jag kan få in lite magi i mitt handbollsspel också. Fast, i och för sig, efter min insats mot RP, i lördags, kommer allt att se ut som magi av det jag presterar på handbollsplanen hädanefter. Så, nu ska jag släppa den där matchen.

Här har ni lite trolska bilder. Mattis och Dalin var med på fisketuren men fick inte vara med på någon av dessa bilder. Bilderna på grabbarna stannar i mitt arkiv.

http://www.navsjon.se/

Förresten, tycker ni jag ska satsa på det här med att fotografera?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jävligt snygga bilder! Med tanke på alla utspel! så skulle du kunna plåta lite från kanten under matcherna.

Söder sa...

Hahaha...har inte tänkt så tidigare men du har ju rätt. Det skulle faktiskt finnas lite tid över, på matcherna, att fota lite från högerstruten.

Tack förresten!