onsdag 18 april 2012

Nya kontrakt som är påskrivna

Ikväll kommer i alla fall jag att surfa in på Kristianstadsbladet.se och kolla på Guif mot IFK Kristianstad. Lär bli en riktigt häftig handbollsmatch. Dessutom ska vår tränare Jakob Sundberg vara expertkommentator. Matchen börjar kl 19:00.

***


Jag slog Stefan Lövgren en signal igår.

- Stefan Lövgren.
- Hej Stefan, jag heter Rickard Söderberg och ringer från IFK Nyköping handboll...

Mer än så tänkte jag inte avslöja i dagsläget. Men jag kan väl säga så mycket att det filas på ett nytt nummer av Stjärnklart.

***

Robin postade en kommentar och tipsade om en film som summerar det allsvenska kvalet och avancemanget för Alstermo IF. Tack för det!

***


Nu är ett gäng spelare från årets trupp även klara för nästa säsong. Nya kontrakt har skrivits på här i dagarna.

2-årskontrakt:
Kassem Awad (V9)
Niklas Fogelgren (V9)
Martin Pettersson (M9)
Viktor Brofjord (M6)

1-årskontrakt:
Emil Persson (MV)

Inga kommentarer: