torsdag 30 juni 2011

Sticker mellan lite...

Ja, som Rille skrev i förra inlägget tar vi semester nu. Själv har jag ju haft semester i ett par veckor eller så men jag gläds ju med alla andra som får ledigt nu i Juli. Rille har hur som helst förberett en mängd smarrigheter från Svarta boken som förhoppningsvis ska glädja. Jag tänker dock sticka mellan med ett citat som dök upp igårkväll.

Vi var ett glatt gäng som lirade beach volley nere i hamnen och med mig hade jag Tobbe Johansson, Mackan, Jeppe Eriksson samt Milad och en kompis till honom. Under en paus diskuterades det självklart handboll och då Bajens vara eller icke vara och vilket lag de kan mönstra. Vi kom då in på nya samarbetet med Tyrold och Tobbe menade ju att Tyrold alltid haft en bra ungdomssatsning. Grabbarna började diskutera vilken av årgångarna som var bäst. Var det -88:orna eller möjligen -90:orna? Milad tog då ton och sa:

M - Klart att det är -88:orna som är bäst. Det var ju Dallas och grabbarna!
T - Ja.... va Dallas? Du menar Texas!?
M - Jaja.....

En klassisk Milad med andra ord! Frågan är vilken av grabbarna här nedan han syftade på..? Var det J.R eller Bobby?

Inga kommentarer: