tisdag 28 juni 2011

Årets Handbollsbild blir Årets Fiskebild

Sommar och fiske gifter sig bra. Oftast är det Asparna, målvaktslegenden Mattis och Gee som bjuder på storslagna fiskehistorier. Ibland är de sanna men oftast handlar det bara om fruktansvärda hugg där fisken oturligt nog slet sig. Ibland får även jag vara med på ett hörn. Nu är det också snart semester och då kan ni räkna med några sköna fiskebilder här på handbollsbloggen Treijner & Söderberg - egentligen vare sig ni vill eller inte. Axel "Shoulder" Eriksson vill alltid ha mer fiske, det är ingen nyhet.

Tycker det vore roligt om ni andra handbollsvänner ville mejla mig era bästa fiskebilder nu från sommaren. Vi kunde ju ha en bildtävling här under juli med den bästa fiskebilden?

Som Årets Handbollsbild fast Årets Fiskebild med en handbollsspelare bakom spöt? Ja, vi kör på det. Fiskeäventyr och bilder tagna under juli mejlas till mig så är tävlingen igång.

Priset får väl bli en dag med ett exklusivt dynamitfiske anfört av Kurre.

Tills vidare ger jag er ett smakprov på en trevlig sommarbild med god fiskelycka. Även om gäddorna är lite väl små så är det en skön fiskebild. Här har vår junis Martin Pettersson dragit upp två gäddor.


Martin, de blir större med åren. Jag lovar.

Inga kommentarer: