söndag 31 juli 2011

Ställning Årets Fiskebild

Det börjar se ut som en rätt skaplig fiskemånad det här. Mitt i sommarvärmen och ändå har det nappat bra. Men vi kan ju lite grejer också. Bäst just nu är Gee med sin mastodontgädda från Arjeplog med en halv dag kvar på tävlingen.

Som en av läsarna (Tomas) kommenterat så borde Asps två sutare gå om min. Ja, det kan väl jag också tycka nu när jag fått fundera en stund och den värsta besvikelsen över att mitt bidrag inte räckt till lagt sig.

1. Gee med storgäddan från Arjeplog.
2. Rickard Jonsson med fem öringar från fjället.
3. Asp och hans två mycket ovanliga sutare.
4. Söderberg med sin sutare.
5. Asp med tre regnbågar i T-formation (hyllning till Treijner enligt Treijner).
6. Hampus med sin söndertuggade gädda.
7. Lennartsson med en liten gädda.
8. Målvaktslegenden Mattis fisktallrik.
9. Smike med sin fiskefamilj från Neptunusvägen.
10. Martin med sina två gäddor.
11. Kurre med sin dynamitfiskade spigg.

3 kommentarer:

Kurre sa...

En jädrans konstig tävling det där.

Söderberg sa...

Hahaha

Kungen sa...

kurrupt är bara förnamnet! =) Men kul!