tisdag 19 juli 2011

Hampus ger sig in i Årets Fiskebild

Nästa bidrag att utmana min sutare i toppen är Hampus Asp med sin skadedrabbade gädda. Hampus hade för övrigt en riktigt lyckosam fisketur där han drog upp hela sju gäddor, varav den här vägde 2 kg.


Gäddan på två kg föll för Hampus spinnare...


...uppenbarligen har denna gädda fallit någon annan i smaken innan den fiskades upp.

Det är bara att gratulera Hampus till en, för närvarande, klar andraplats i tävlingen Årets Fiskebild. Just strax bakom mig och min sutare. Trea ligger ju Martin med sina två gäddor. På fjärdeplats hittar vi Kurre med sin spigg efter dynamitfisket.

Kan tycka att det är lite klent med bidrag annars.

Träffade dock på vår förra målvakt här i helgen, den grymme Mikael "Smike" Andersson, och denne lovade mig en fiskebild som tydligen var något utan dess like. Har inte fått något på mejlen än men jag väntar förväntansfullt.

Vore kul med bilder från läsare/spelare utifrån också. Bara att skicka ett bidrag.

Annars väntar jag på att Andréas Asp, Tommy Dalin, Gee och målvaktslegenden Mattis ska inkomma med något. De brukar ju i vanliga fall få så himla mycket fisk.

Inga kommentarer: