torsdag 14 juli 2011

Hurra för Treijner idá

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Treijners födelsedag! Hurra, hurra, hurra!!!

Detta firar Söderberg med en hyllning till sin käre vän, lagkamrat och bloggkollega genom ett sött litet kollage här på Sveriges bästa handbollsblogg.

Blandade bilder från det gångna året. Svettiga räddningar från träningar och matcher. Kämp och slit och seger i Drakbåtstävlingen. Chill på Romholmen. Studiofoto inför bloggfotot. Kaffe och lyx på Guifs VIP-hylla. Pose med Andrésson och Ekman. Kvaljubel. Sovning på buss som ofrivilligt blev look-a-like med kejsaren i Star Wars, Darth Sidious.

Ja, jag hittade helt enkelt lite av varje.


Treijner, en sann vän och kamrat! Ett stort grattis på din dag! Gratta honom gärna genom att skriva en kommentar här på bloggen. Då blir han lite extra (heja!) glad.

11 kommentarer:

mammahandboll sa...

HURRA,HURRA,HURRA,HURRA för Treijner idag!

Anonym sa...

Sjukt nära 30 nu Percy ; ) Stort grattis! Mvh Dalin

Esteban sa...

grattis grattis!!!:)

pelle sa...

Tack för gratulationerna! och tack för ett jättefint inlägg Rille och ett fint kollage!!! Jag är rörd!

Söderberg sa...

Inte illa Pelle. Tack själv!

Roger sa...

Grattis ärade målvaktskollega!!!
Må du inte rädda någon boll mot oss
Men mot alla andra ;)!

pelle sa...

Tack Roger!!

Haha, mina insatser mot silwing har väl varierat men får jag chansen kan jag inte lova att jag håller igen ;).

Hoppas att du har en fin sommar med mycket grill och lohmanders!!

David K. sa...

Grattis!
Ps.Man behöver inte hoppas på att Roggan får i sig Lohmanders,Det VET man..

Roger sa...

Hahaha

Söderberg sa...

Hahaha

pelle sa...

TAck David! Skönt också att det i dessa osäkra tider finns något som man kan lita på!