måndag 25 juli 2011

Laddar inför träningsläger!

Ja, tack vare Rille har bloggen hållits uppdaterad var dag med roliga felsägningar, fiskebilder och intressanta intervjuer. Är också glad över att se hur folk engagerar sig i var spelare tar vägen och väljer vår blogg som forum för att diskutera detta - tacksamt nog på en bra nivå!

Själv stängde jag av allt som har med handboll att göra vid sommaruppehållet och har egentligen bara läst lite i bloggen och andra forum. En tråd vi tog upp var Daniel Johansson som ni kanske minns, och ni som hänger med vet alltså att det blev Lindesberg som fick hans namnteckning. En missräkning för honom kanske då jag har hört att han helst ville utomlands. Åtminstone tidigare, men det kan ju ändras med tiden.

Läget i vårt eget lag har det varit tyst om och det beror främst på att vi/jag inte vet särskilt mycket om hur truppen kommer att se ut. Vilka vi har förlorat vet alla om vid det här laget, men jag hoppas att det kommer lite positiva besked när vi drar igång gemensamt igen den första augusti. Börjar annars se fram emot en ny säsong igen och det ska bli spännande att se de nya lagen och vad de kan göra. Det har snackats mycket om Tyresö och så lär det väl fortsätta. Intressant trupp med en intressant tränare som brukar hamna i fokus när det bloggas.

Själv tänker jag som vanligt åka till Gotland för att finslipa formen. Det är tredje året i rad jag åker på träningsläger där och för varje år har jag presterat bättre i serien som följer. Kan ju knappast vara en tillfällighet?? Så, håll i hatten och mata katten!

1 kommentar:

Söderberg sa...

Hahaha, vilken avslutning på inlägget. Du kan du! Ha ett bra läger nu!