torsdag 21 juli 2011

Morgnarna känns mycket lättare nu

Inte så mycket handboll med det här inlägget men strunt samma. Tänkte berätta lite om min senaste investering och hur den har påverkat mitt liv. Den har nämligen, för stunden, gjort det lite enklare att kliva upp på morgonen. Nyhetens behag? Ja, kanske det.

Vetskapen om att denna Melitta-pjäs står och väntar i köket och alltid är beredd att fixa till det godaste kaffet, gör mig lite piggare av bara tanken men även efter kaffeintaget - såklart. Nu har jag dessutom blivit så pass baristisk av mig att jag med lätthet fixar till sådana här kreationer (var tvungen att ta ett foto - nöjd!):


En av mina Caffé latte-varianter.

Är ni imponerade? Bara lite? Pyttelite då? Nä, okej. Men vet ni en sak, det här är riktigt gott skit. Kom över på en fika!

PS. Medtag dammsugare. För er IFK:are, gör er icke besväret att medtaga en dammsugare som man suger upp damm med.

Inga kommentarer: