onsdag 19 augusti 2009

Nr 7. Tommy Dalin

Så dags för Tommy Dalin, en av lagets mest rutinerade spelare, att säga sitt om den kommande säsongen. Många känner honom som knorrarnas mästare och dyngskottens fader, men nere i Sporthallen är han alltid ödmjuk och en ledargestalt att se upp till.

Smeknamn: Tompa
Ålder: 26
Position: H9
Vad är det bästa med att spela i IFK?
Sammanhållningen i laget och matcherna på hemmaplan. Mysiga arrangemang det där tycker jag.

Vad är förväntningarna på kommande säsong?
Jag hoppas att vi kan hålla samma nivå som förra året. Tror vi lyckas med det om vi får till försvaret.
Vilket lag möter du helst och vilket är tråkigast att möta?
Tycker vi har haft roliga möten mot DIF och Eskil. Tråkigaste vet jag inte riktigt...
Om du inte var handbollsstjärna, vad skulle du vara då?
Yrkesfiskare
Vilka lag blir topp tre?
DIF, IFK och ett lag till.

Vem blir årets utropstecken i IFK?
Hampa ligger bra till ,fast han har ju å andra sidan varit ett ! ett tag nu så jag sätter min gissning på Tobbe eller Simon.

Vem vinner interna skytteligan?
Hampus

Hur blir din säsong?
Helt underbar och förbannat rolig hoppas jag. Kram på er!

Kram på dig med Tommy! Må solen alltid skina över dig.

Inga kommentarer: