tisdag 15 september 2009

Två gyllne pågar!

Om gårdagen gav prov på enormt krig och fin vilja, var väl dagens träning en rejäl bakfylla. Det är inte många som kommer upp i klass idag, undertecknad inkluderad. Jag kan ju iofs inte skylla på passet igår direkt. Men däremot får jag skylla på mina nya pjux som är lite ojämna nu i början.

Men på tal om styrka och speciellt fokus fick jag ett klipp av Jeppe "Hoa Hoa" Göransson idag på ansiktsboken. Det är ett klipp som väcker frågor kring den mänskliga kroppen och dess potential. Men framförallt ställer jag mig frågan: Hur fan ser deras försäsong ut?



Kan tänka mig att den ene killen blir lätt sned ifall den andre kommer tillbaka efter sommaren och säger att han lagt på sig fem kilo efter en festvecka på Gotland!

4 kommentarer:

Supporter sa...

Är klippet från TV 3s nya satsning "Superstars" ?

Germerud sa...

om alla lär sig slå kullerbyttor på mattorna kanske det är dax att plocka fram några parövningar till nästa försäsong...

De måste ha helt sjukt dålig bollkänsla som lägger så mycket tid på att kramas iförda tajta kalsonger?

Anonym sa...

den här killen har gjort 3-4 sit-ups oxå

http://www.youtube.com/watch?v=PFCQPCkmHMU

pelle sa...

Till supporter: Det är ju inte direkt Börje Salming och Ingmar stenmark som kör...

Germe: mm, eftersom jag fortfarande bryter nacken av mig på de där övningarna tror jag att överkursen får vänta lite.

Anonym: Sjukt grym snubbe!