tisdag 22 september 2009

Lagfoto, nytt matchställ och snart premiär!

Idag fick vi äntligen se dem: matchställen! Ja, naturligtvis var inte målvaktsbyxorna med... Vi slipsar är alltid åsidosatta. Däremot fick vi se matchtröjorna och jag flaggar redan nu för att vi kommer ha de snyggaste målvaktströjorna i serien! Tog ju lagfoto idag och sedan fick jag och några till vara med på individuella foton. Tobbe hade lite svårt att fokusera inför kameran och hade det varit top model tror jag att han hade åkt ut. Tyra hade liksom bara svängt lite på höfterna, gjort en demonstrativ handvickning knyckt på nacken och sagt typ: "Oh no you didn´t giiiirl! You got to show passion. This is you. Know what I´m sayin'? AND THIS IS HOW YOU SHOULD DO IT!!!" Och sen efter reklamen hade hon sagt: "In my hands I hold the pictures of six beutiful guys but one of you is gonna have to go home. I´m gonna start with the best picture and the winner of this competition. Pelle! Congratulations!" Sen rabblar hon upp alla utom Tobbe. Sorry Tobbe, men det är en tuff branch!

Själv är jag nämligen fotogenisk och är en sån där ful jävel som ser fantastisk ut på bild - efter en viss photoshopping då såklart. Men men, tycker matchställen var riktigt snygga hur som helst och det kommer man långt på - särskilt på elitnivå. I och med att vi har lite fler sponsorer på tröjan tror jag att vi mycket väl kan knipa minst en kvalplats i år igen men troligen vinner vi serien.

Sen vill jag bara säga att det är dags att tända till nu gubbs! Lidingö lär komma laddade till tänderna och vi ska banne mig se till att de får åka hem med svansen mellan benen! Men då krävs det mer än vad vi visat på måndags- och tisdagsträningarna. Ladda på nu!

Inga kommentarer: