torsdag 6 november 2008

Snart så!

Sista träning innan match är alltid lite speciell: passningarna sitter lite bättre, skotten är lite hårdare och viljan att vinna ännu tydligare. Idag var inget undantag och vi känns förberedda inför morgondagens match mot Eskil.

Som ny i laget och därmed i serien blir varje möte ett nytt - på gott och ont. Det är kul att uppleva allt nytt, men jag kan sakna den känslan som mina lagkamrater har inför möten med lag som Djurgårdshof och Eskil. Jag riktigt ser hur taggade de är inför imorgon och att få möta ett lag som IFK tampats med genom åren. Hittils har segern mot Djurgårdens IF HF varit den sötaste för mig, men jag har stora förhoppningar på morgondagens fight. Så imorn tar vi våra egna bullar med oss till samling - som ett lag - och sedan är det full spruta!

Vi ses i hallen gott folk! Och om ni undrar är jag den grå pyjamasen näst längst ut till höger. Väl mött!

Inga kommentarer: