tisdag 23 mars 2010

Träning idag

Igår var vi lediga men idag är det dags att träna gemensamt igen. Är osäker på hur träningen ser ut men jag hoppas att vi kommer bestämma lite om hur närmaste tiden ska se ut vad gäller träningar. Börjar väl bli dags för styrelsen att ta tag i kontraktsbitar inför kommande säsong också. Min chef tycker att min bil är för liten och inte speglar mig på ett bra sätt. Hoppas att det kan ligga lite kosing i kontraktet så att jag kan köpa ny bil. Chefen verkar nämligen inte erbjuda mig mer pengar även om han erbjöd mig ett jobb som poolpojke hos honom i sommar. Han har för övrigt, stor villa och kör Audi A8. Själv har jag en tvåa utan badkar och en BMW 318i från 02. Ni förstår ju att jag har höga förhoppningar på mitt kommande kontrakt.

1 kommentar:

germe sa...

Det kommer säkert vara en hel del pengar i ditt nya kontrakt-- att jobba in åt föreningen!! Vi kan ju både lägga golv och städa motorvägar ;)