torsdag 1 oktober 2009

Bra bus(s)!

Efter lite tjat från min sida har styrelsen sett till att vi har köpt in fyra stycken riktigt sjysta minibussar vi kan ha på bortamatcherna. Nu finns det verkligen inget att klaga på de vi har hyrt hittils utan vi är jättenöjda med dem. Däremot är de nya ett litet lyft faktiskt och vad jag förstår fick vi dem till ett bra paketpris. Bland annat har bussarna lite mer fartresurser samt en del bekvämligheter som jag tycker att en division ett-spelare ska ha i en buss på väg till match. Tror det är det här som har fattats för att ta föreningen hela vägen till Allsvenskan.

Eftersom vi inte har fått dem levererade än kan jag inte bifoga egna bilder. Men jag länkar till dem här så kan ni se hur de kommer se ut och så får ni tänka till en IFK-logga själva. Med lite flyt har vi dem klara till bortamatchen mot Djurgårdshof.

LÄNK: Infotext
LÄNK: Bilder

Inga kommentarer: