söndag 4 oktober 2009

Var länge sedan det gjorde så ont i röven...

Det är nu man vill göra en Brejding och bara sluta blogga.. Det finns verkligen inget kul att skriva om den här matchen. Och istället för att gräva i skiten här i kväll tänker jag just bara skita i det. Men det här är fan värre än IT-bubblan och Bostadsbubblan och alla jävla bubblor som någonsin har spruckit. Men nu fick vi svart på vitt att vi inte är världsmästare bara för att vi kvalade uppåt i fjol, att vi inte bara kan gå in och tro att det löser sig. Jag mår banne mig uselt fysiskt över hur usla vi var idag och jag vill be om ursäkt till de tillresta IFK-supportrarna..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja med det försvaret som ni visade i dag så kommer ni att åka ur div 1. Hoppas ni kan ställa om och knäppa Djurgården på näsan nästa vecka, fast då måste försvarsspelet bli 10 ggr bättre.

Anne sa...

Pelle din blogg sätter guldkant på ifk:s hemsida.Så du får nog fortsätta att blogga. Tänk efter lite nu....visst fanns det bra saker ni gjorde idag. Jag har i alla fall en hel del sådant på filmen från matchen.

pelle sa...

Anne - Jag får tacka för stödet! Visst blixtrar vi till några gånger i matchen men det är lite svårt att se det just nu. Och visst kommer jag att fortsätta blogga också. Bara att ladda om nu och satsa allt för att ge Djurgaurn en match på fredag.