lördag 16 maj 2009

pass nr 4

Ja, det var ju träning igår, det fjärde dubbelpasset. Först handboll i sporthallen följt av fys i det lilla gymmet intill planen. Det var ett riktigt bra pass där alla verkligen tog ut sig. Det kändes verkligen som att alla var sugna på handbollen igen vilket var jäkligt skoj. Bra löpt boys! Gymmet hade gjorts fint av Håkan så det var en glad överraskning. Ryck, chins, joystick och utfall stod på schemat. Det känns rätt bra i kroppen idag kan jag säga.

Asssssssp var nere efter sin tripp till Deutchland. Det hade gått bra där nere så får väl se om vi får behålla honom i Svedala. Det gick rätt bra för honom på träningen igår också och jag tror att han fortfarande skulle platsa hos oss. Mot mig missade han alla skott utom en suverän lobb - eller var det tvärtom?

Nu ska jag njuta av några träningsfria dagar och förhoppningsvis orkar kroppen ännu lite mer nästa vecka.

3 kommentarer:

Hampus, den Gode sa...

Hade gymmet gjorts fint av Håkan? Hallå!! Tobbe och Marcus offrade en timme var av sin fritid (nu har de förvisso en hel del fritid) och rustade upp det där innan träningen i fredags, så vitt jag vet. Håkan är förvisso med på ett hörn där, men Leevengood och Moe gjorde grovjobbet.

pelle sa...

OJ!!

Ja, men då får jag ju hylla dem också! Jättefint jobb grabbar. Fick för mig i fredags att det var Håkans doing men jag blir inte förvånad att Tobbe och Mackan ställt upp och fixat - de brukar lägga in extratid för att hjälpa till! Thanks boys och fint av dig hampus att lyfta fram dina kamrater. cheers!

Andréas sa...

Haha! Jo, det blev väl en del kassar men den där jävla lobben... Den gav ju lite fadd eftersmak... :)