tisdag 12 maj 2009

Pass nr 2

Just hemkommen från pass nr två där vi först körde handboll och sedan följde upp det med styrketräning. För första gången någonsin genomförde jag alla övningarna inklusive benböj och frivändningar. Känner att jag kommer vara ruskigt stark i september! Föga förvånande fick jag blåsorna från helvetet under handbollspasset. Hur kommer det sig att man ska få det på försäsongen? När jag kom in i höstas fick jag inte blåsor och då hade jag varit ifrån handboll i tre månader. Nu när jag varit ledig i tre veckor får jag två gigantiska och en ligger och lurar på pekfingret. Det är som att allt jävligt som finns ska komma på försäsongen så att man härdas. Illa då att jag är en gnällig jävel med en blogg!

Nåväl, imorn är det ledig dag och så strålar vi samman på torsdag igen på Tessin för en ny holmgång. Ska bli spännande att se var nästa blåsa ska dyka upp och hur stor den kommer att bli. Det är ju så att enda gången man har liten blåsa är ju på krogen...

Inga kommentarer: