torsdag 23 april 2009

Vår älskade tränarduo fortsätter!

Ja, det verkar i det närmaste klart att Kenta och Germe fortsätter att leda laget även nästa säsong. Exakt hur arbetsfördelningen kommer att se ut vet jag ej och det ska tydligen vara lite detaljer kvar att lösa där. Men personligen tycker jag att det blir kanon att få kontinuitet och att vi lyckades bra under dem gångna säsongen var ingen slump. Visserligen kom det ett fantastiskt nyförvärv från Uppsala också, men en stor del ligger faktiskt hos ledarstaben.

Första insatsen blir att få ett gäng glada IFK:are att städa motorväg på lördagmorgon. Får jag påminna om att damgänget i fotboll fick åka till Barcelona. Vårt träningsläger blir alltså att rensa väg till Oxelösund där vi kanske kan hoppas på något kulinariskt från Dahlins i Oxelösund kring lunchtid...?




Ps. Jag vet att Håkan ska fixa lunch men jag ville ändå gnälla lite. Tack på förhand Håkan! Ds.

Inga kommentarer: