torsdag 18 december 2008

Thä grääjtest feeling jo kän gät in thä gym is thä pamp!

För oss i IFK är det ju lugnt fram till början av januari, men omgång 12 blir verklighet för merparten av lagen redan till helgen. Min gissning är att de lag som vann sist, vinner nu igen. Kanske att Lif Blå har större chans hemma men Switte bör vara starkare. Silwing mot Hofet spelas ju i samma hall, och jag tror inte att bytet av programblad kommer hindra de senare från att vinna. Den förhoppning man har är väl att DIF:arna och Eskil lyckas klappa ihop och förlora. Jag vet ett bra domarpar som man kan skicka dit för att underlätta en sådan kollaps...

Själv har jag varit på gymmet idag eftersom min fot fortfarande är kass. Kom lagom hem för att se Pumping Iron med Arnold. Det är inget kroppsideal för en annan, men det är helt klar fascinerande hur de kan bli så satans stora. Bifogar ett litet klipp här på The Governator i högform!



Har även uppdaterat länkarna lite och lagt till de bloggar som skriver om vår serie. Eskil har ju också en, men den får ni klicka er fram till via deras hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är väl lika bra att jag säger det själv. Om det inte var för ansiktet så kanske vi är lite lika till utseendet...

glenn sa...

hahahhaha. vilket klipp.

ajm kamming in dä djym.

ajm kamming dejäntnajt.

lite svårt att relatera till den känslan i gymmet och det är jag fan glad för.