tisdag 12 april 2011

Ryssland kollar in bloggen

Bloggen får hela tiden nya läsare, från nya länder. De senaste timmarnas besökare har, som ni kan se, inte Sverige som bas för tillfället. Spännande.


Liten bild, jag vet, men klicka på den så blir den större och då kan ni studera läsarnas spridning lite tydligare.

***

Jag är också medveten om att denna typ av inlägg är lite av en utfyllnad. Har ju inte skitmycket att rapportera om just nu. Inga träningar de kommande två veckorna så det är mycket möjligt att detta kommer att bli en fiskeblogg tills vidare, till Axel "Shoulder" Erikssons stora förtjusning.

***

Lite rykten hit och dit vore ju trevligt att rapportera om också samtidigt som jag kommer att släppa lite info om skytteligan vartefter jag uppdaterar den.

***

På tal om den ja. Skytteligan alltså. Se till att skicka över matchprotokollen på de matcherna som saknas. Jag kommer sedan agera ombud till Handbollförbundet och skicka de vidare. Då blir de glada. Jag blir glad och ni blir glada över att få en fulltalig skytteliga med statistik över röda kort, utvisningar, straffar och mål. Mycket kommer att kunna redovisas om jag får in detta.

***

Satsar på att ta med kameran till helgens samkväm så jag kan bjuda på lite bilder från en mer avslappnad miljö med IFK:s herrlag.

Kanske att det är nu det kommer att hända. Plötsligt händer det. Ett utvik, på en klippa, intill en stor sjö med en vältränad herre.

Ja, vi får se vad helgen har att erbjuda. Bäst ni fortsätter läsa bloggen med andra ord.

3 kommentarer:

mammahandboll sa...

Ett utvik med mammahandboll, vad sägs om det? Hujeda mig!

Anonym sa...

очень хороший блог. мы не понимаем того, что стоит только. Но добро

Söderberg sa...

Självklart mammahandboll, självklart!

Hahaha, tackar för det min bäste ryske vän :-)