söndag 21 juni 2009

Stark som en landslagsman?

Just hemkommen efter första egna passet. Kände mig ruskigt svag men jag hoppas att det främst beror på fredagens aktiviteter. Hittade den här länken tidigare som rör landslagets träningssatsning inför OS 2012 i London.

Lucau ligger några kilon före mig i bänken och vår egen Lukas dominerar i chins och dips. Annars är det Tobias Karlsson som regerar i kondition. Det är annars inga övermänskliga resultat även om jag själv inte kommer särskilt nära. Som Brejding skrev krävs det bara "lite" mer fys och några hundra mål för att nå till eliten. Jag slipper ju dessutom att göra mål, så det ska nog gå galant...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle vara intressant att veta hur vårt eget fysfenomen Andreas Asp står sig i förhållande till dessa testresultat...