tisdag 9 juni 2009

Nine inch nails

Skulle ha skrivit igårkväll men så somnade jag på min spikmatta... Igår var vi inte alls många på träningen vilket är lite trist. Men, det är väl bara väntat då halva laget tar studenten, gifter sig, jobbar, spelar fotboll eller skaffar barn. Grattis Persson förresten! Han kom i alla fall ner då han antagligen behöver både fysisk och mental styrka inför pappajobbet.

Vi som väl var där körde dock på jäkligt bra får jag säga. Det var lite lugnare med benträningen och därför blev det 7 korta intervaller efter styrkan. Personligen kände jag mig rätt stark igår och det är märkligt hur mycket roligare det blir att träna då. Ikväll kommer jag dock att missa träningen då just JOBB kommer mellan. Ska till Grönan med mina elever...

Kämpa på bra ni andra så ses vi på torsdag!

Inga kommentarer: