fredag 9 april 2010

Rimbo kvitterade!

De flesta vet det säkert redan men säsongen tog slut för Irsta efter att ha förlorat även andra fighten mot Trelleborg. Rimbo lyckades däremot med att besegra Eskil borta efter förlängning och håller drömmen om allsvenskt spel vid liv. Måste säga att båda lagen har presterat långt över förväntan även om jag själv trodde mycket på just Rimbo inför säsongen. Vet att många nyköpingsbor säkert skulle tycka det var helfestligt om Eskil åkte ner. Själv skulle jag uppskatta derbyt men så värst skadeglad är jag inte. Tror dock att Eskil håller ihop och tar Rimbo i sista avgörande matchen.

För min egen del är jag på Göttland på träningsläger igen...

1 kommentar:

Germerud sa...

det gick ju bra med ditt träningsläger på Gotland senast Pelle. Passa på att njuta av det!! :)