söndag 26 juli 2009

tillbaka på fastlandet

Hemma igen nu efter mitt träningsläger på Gotland och jag är duktigt sliten. Haft mycket kul och bland annat sprang jag på nyblivne svenske mästaren Johan Petersson tillika redaktör för Handbollsmagasinet och bytte några ord med honom. Vi var ju med i senaste numret av och det var roligt att höra Johan prata positivt om vår förening. Det snackas mycket om våra arrengemang i handbollssverige och han hade mycket gott att säga om dem och om Veronica. Roligt!

Snart bara en vecka kvar till dess att den gemensamma träningen drar igång. Det ska blir roligt att träffa alla grabbar igen samtidigt som jag fruktar intervallerna. Men som jag skrev i föregående blogg så märker jag nu fördelarna med träningen och ska vi nå toppen av serien måste vi grunda ordentligt.

Ses snart boys!

Inga kommentarer: