tisdag 18 maj 2010

Full rulle

Ja, träningen är i full gång och vi är inne på tredje veckan på försäsongen. Det är verkligen inte roligt hela tiden, men jag står fast vid att vi har ett bra upplägg med omväxlande träning som ger riktigt bra resultat.

Idag skulle vi ha besök från några spelare från Norrköping som ska vara lovande inför framtiden. Dessvärre fick de förhinder av olika anledningar och möjligen kommer de istället nästa tisdag. De missade en riktigt bra träning med bra fart och helt okej fokus med tanke på hur tidigt det är. Vi hade en 95:a med på träning och jag tycker att han tog för sig på ett bra sätt. Det skiljer 13 år mellan oss och man börjar undra hur jävla gammal man börjar bli. Men så såg jag några ur styrelsen som kör på med trimhandboll och då kände jag mig ung igen.

Avslutningsvis vill jag passa på att tacka våra vackra kioskpumor som var nere och fixade fika åt oss efter träningen. Det satt som ett smäck och gjorde att jag kastade mig över vikterna efteråt!

1 kommentar:

maradona sa...

ikväll är man tillbaks igen !